Share

Tik Tok For bicarahatinurqaseh.blogspot

1)http://bicarahatinurqaseh.blogspot.com/
2)About Me:Suka kanak2 syg gile lagi2 yg comel lagi chubby.GERAM rasa nk tarik2 je pipi mereka.. Kadang2 saya boleh menjadi seorang periang giler2 atau kadang2 saya boleh menjadi orang yg SGT serius..Jujur la saya sebenarnya seorang yang GARANG la kn~!!Anak kedua dari dua org adk beradik---->>kira bongsu la ni..yupzz ank manja la ni~ Jenis yg kadang2 kisah ap org ckp dan kdg2 x kisah pn ------>>ad aq kisah~kadang2 JIWANG --->>sbb sedih so mood kena jiwang.../:) raised eyebrows
3)Nurul @ Wahidah


Hi Nurul, here ya go! just copy the code and please like this post. Thanks.

Corner left - copy this code if you want to put it on bottom left position:


Sidebar - copy this code if you want to put it on your sidebar:



Special:
Nak Cantik Tak? Meh Singgah Sini.. :)
Panduan Buat Blog Cantik
wOoWW...!!!!!
dia dicabar untuk SENYAP...
Lawak kot tengok laki hilang kemachoan diorang dalam keadaan macam ini...!!!!
watch a movie...

1 comment:

Followers

Shout