Share

Tik Tok For anaahmadadeeb.blogspot

1)url blog:http://anaahmadadeeb.blogspot.com/
2)cerciter diri:
nama aku adeeb .. aku tinggal kat Nilai Impian .. aku suka kawan dgn korang sekiranya korang suka kawan dengan aku .. aku tak akan cari pasal sekiranya korang tak cari pasal dengan aku .. aku tak suka cari gaduh dengan korang , tetapi sekiranya terpaksa aku akan buat ..
aku suka lagu2 inggeris , tetapi aku tak lupa juga sokong lagu2 tempatan .. tu jelah yg aku boleh story-morry kat korang .. wassalam
3)nickname:adeeb cannon


Hi adeeb, here ya go! just copy the code and please like this post. Thanks.

Corner left - copy this code if you want to put it on bottom left position:


Sidebar - copy this code if you want to put it on your sidebar:



Special:
Nak Cantik Tak? Meh Singgah Sini.. :)
Panduan Buat Blog Cantik
wOoWW...!!!!!
dia dicabar untuk SENYAP...
Lawak kot tengok laki hilang kemachoan diorang dalam keadaan macam ini...!!!!
watch a movie...

0 comments:

Post a Comment

Followers

Shout